0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Predstavitev čajne hiše Zisha

Začetki

Pisalo se je leto 2010, kamor segajo začetki Zishine zgodbe. Tistega poletja se je začelo čajno popotovanje in ustanovitev blagovne znamke Zisha, s ciljem postati največja in najboljša čajnica v regiji. Pri izbiri imena smo izhajali iz dejstva, da želimo biti drugačni od ostalih čajnic, ki v imenih skoraj nujno uporabljajo besedo Cha (kar pomeni čaj po Kitajsko), zato smo se nagibali v drugo smer. Smisel smo poiskali v posebnem kitajskem glinenem čajnik imenovanem Zisha (po kitajsko: 紫砂), ki se še danes uporablja v tradicionalnem postopku priprave čaja na Kitajskem. Podjetje smo poimenovala po čajniku, v katerem se čaj odpre in ustvari edinstven napitek, odličnega okusa in izjemne arome, ki že več tisočletji osrečuje ljudi po vsem svetu. Zisha je na Kitajskem vrsta gline iz katere pridelujejo posebne kitajske čajnike, ki jih še danes imenujejo Zisha.

Po izbiri imena smo nadaljevali z vizijo, strategijo, cilji. Celoten čas, smo posvetili grajenju blagovne znamke, analiziranju trga in marketinških trendov, ter večanju prodaje čajev in pripomočkov preko spletne strani www.zisha.si, ki smo jo postavili najprej. V Nekaj mesecih je ideja presegla pričakovanja, saj je prodaja rasla eksponentno, zato smo v naslednjih mesecih, letih, ponudbo čajev in pripomočkov povečevali, ter se razširili, najprej s čajno hišo v centru Ljubljane, kmalu zatem je sledila čajna hiša v Šiški, potem v Mariboru, itd.

Danes, ko v čajni hiši Zisha ponujamo več kot 300 kvalitetnih in različnih vrst čaja ter vrsto ostalega pribora za čaje, smo postali prepoznavna blagovna znamka za čaje najvišjega razreda, ki sledi motu »Naj bo čaj tvoj običaj«

Naša zgodba tukaj ni končana. Še jo pišemo, vsak dan, z vsakim kupcem in vsakim požirkom čaja.

Predstavitev ZISHE

ZISHA smo v prvi vrsti prijazni čajeljubci, ki nam je čajni ritual dnevna rutina, ob kateri uživamo v vsakem požirku. Smo pa tudi mreža trgovin po Sloveniji, s ciljem ponuditi vsem čajeljubcem kvalitetne čaje iz vsega sveta.

Zishin koncept smo zastavili na treh vrednotah, ki se nam zdijo zelo pomembne in brez katerih Zisha, ne bi bila tako uspešna. Na prvo mesto bi postavili PRIJAZNOST, potem nam je pomembno TIMSKO DELO in nenazadnje POZITIVNOST.

Skupini ZISHA nadaljnji uspeh jamčijo dobro zastavljen sistem lokacij, všečna arhitektura in opremljenost, utečena dobava, konkurenčne cene in uspešen marketing.

Cilj, ki ga želimo doseči s svojimi franšiznimi partnerji, je zgraditi veliko skupino ZISHA, ki bo svojim strankam zagotavljala izključno najkakovostnejše čaje. Raziskave, izboljševanje in nadgradnja asortimenta so naša stalnica in vedno bomo iskali poti, za še učinkovitejši tržni nastop in za še večje zadovoljstvo potrošnikov.

ZISHA je prva slovenska franšiza na področju čajev (in ena redkih v Evropi), ki deluje po standardih in priporočilih Etičnega kodeksa evropske franšizne asociacije.

Trendi na trgu čajev

Čaj je takoj za vodo, druga najpogostejša pijača na svetu. Dandanes posegajo po čaju tudi mlajše generacije, ki ga pijejo tudi zaradi pozitivnih učinkov na telo in duha. Zavedanje ljudi o zdravem načinu prehranjevanja je danes močnejše kot kadarkoli prej in trendi v smeri zdravega načina življenja postajajo vse bolj priljubljeni, tako med mladimi, kot tudi starejšimi generacijami. Prav tako, se tudi kultura pitja čaja v Sloveniji in drugod po svetu povečuje, kar opažamo pri prodaji, v vseh naših čajnih hišah.

Po drugi strani pa je način življenja danes hitrejši kot kdajkoli prej. Služba, otroci in ostale obveznosti nas silijo, da se težko ustavimo, zadihamo, iztirimo in si napolnimo dušo s svežo, pozitivno energijo. Zato menimo, da bo največji trend na trgu čajev »Ready to drink« oziroma že pripravljen čaj, kamor spada tudi danes vse bolj priljubljena fermentirana pijača Kombucha in ki ga lahko kupimo v steklenicah, plastenkah ali pločevinki. Se bodo pa v prihodnje, močneje uveljavili zdravju bolj prijazni čajni napitki na osnovi zelenega ali črnega čaja, z malo ali nič sladkorja, ki bo zamenjal raznorazne sladke, mnogokrat presladke pijače, ki jih ponujajo podjetja danes.

Verjamemo tudi, da bodo kupci v prihodnjih letih še naprej sprejemali bolj trajnostne odločitve in rešitve. Trajnostna naravnanost, se bo v čajni industriji odražala v ponudi čajnih vrečk, ki bodo biološko razgradljive in pakirane v ovojnicah ter škatlah primernih za reciklažo. Te odločitve pa niso le prehoden trend, to mora postati del naše skupne odgovornosti zdaj in v prihodnje.

Nenazadnje pa je opaziti tudi premik uporabnikov od kave k čaju, predvsem bi tu izpostavili japonski Matcha čaj, ki postaja vse bolj priljubljen tudi med ljubitelji kave.

Strategija razvoja ZISHE

Od začetkov, pa vse do danes smo v Zishi stremeli predvsem k največji in najboljši ponudbi čajev kar jih premore sleherni čajevec, po konkurenčnih cenah. Tej zgodbi smo sledili s srcem in dušo, jo dosegli in jo ohranjamo še danes.

Stabilna rast podjetja, nam daje elan, da stalno izboljšujemo čajno kolekcijo in dvigujemo čajno kulturo v Sloveniji. Zisha je podjetje, ki vidi v čajih neskončen potencial, zato je naša prihodnost usmerjena v stalno izboljševanje prodajnega programa, prodaje in trženja ter zadovoljstvu slehernega čajeljubca.

Poslanstvo, vizija, vrednote

Poslanstvo

Zisha si želi čajeljubcem ponuditi najkvalitetnejše čaje, ki jih lahko dobimo iz čajnih vrtov širom sveta. Čajeljubce bi želeli podučiti, da je čaj nekaj več kot zdravilo, da ima globlji pomen. Kulturo pitja čaja želimo dvigniti na nivo, kjer bomo čaj povezovali z užitkom in ne z boleznijo. Torej kdaj prideš na čaj?

Zaposleni v podjetju, čajeljubci in franšizojemalci čutimo in razumemo, da smo del ZISHINE zgodbe, dej Zishine družine. Držimo skupaj, ustvarjamo skupaj, zmagujemo skupaj. Vsem omogočamo varno in prijetno delovno okolje ter možnost osebnega in strokovnega razvoja. Z odgovornim odnosom do naravnega in družbenega okolja spoštujemo poslovno etiko vrednot na vseh področjih poslovanja.

Vizija

Za podjetje in franšizojemalce Zisha, si želimo zgraditi homogeno, sinergično, harmonično ekipo čajeljubcev, ki bodo kot čajni ambasadorji uspešno zastopali in gradili blagovno znamko ZISHA. Na Slovenskem in Evropskem trgu, si želimo postati čajna hiša z najbolj kvalitetno in največjo izbiro čajev in pripomočkov za čaje, kjer igrata trajnostna usmerjenost in pravična trgovina veliko vlogo.

Trajnostno usmerjeni

V Zishi si prizadevamo ostati usmerjeni trajnostno, saj vemo, da je edino to prava pot. Razviti želimo biorazgradljive čajne vrečke. Že danes pa uporabljamo v Zishi sistem »lastne embalaže«, kar pomeni, da kupec pride z lastno embalažo, za to pa je nagrajen z določenim popustom. Iz prodaje smo umaknili plastične nosilne vrečke in jih zamenjali s plačljivimi papirnatimi.

Fair trade oziroma Pravična trgovina

Pravična trgovina je trgovinsko partnerstvo, katerega temelj je dialog, transparentnost in spoštovanje ter si prizadeva za večjo enakopravnost v mednarodni trgovini. S ponujanjem boljših pogojev prodaje in zagotavljanjem pravic marginaliziranih proizvajalcev in delavcev, predvsem iz ekonomsko manj razvitih dežel prispeva k trajnostnemu razvoju. Organizacije, ki se ukvarjajo s pravično trgovino in ki jih podpirajo potrošniki, se aktivno vključujejo v podpiranje proizvajalcev, osveščanje in vodenje kampanj za spremembe v pravilih in praksi konvencionalne mednarodne trgovine. V Zishi želimo zmanjšati svoj odtis na zemlji in zagotoviti, da se do tistih, ki proizvajajo naše čaje, ravna pravično.

Cilji

Naš cilj je strankam zagotoviti oziroma ponuditi najbolj kakovostno čajno izkušnjo. V Zishi želimo slediti zdravemu načinu življenja in nadaljevati trend ponujanja zdravih čajev, napitkov v vsakdanjem življenju. Želimo spremeniti način, kako ljudje razmišljajo in dojemajo čaj. Korak za korakom, oziroma skodelico po skodelico.

Glede ciljev, bi lahko rekli, da si jih zastavljamo premišljeno. Korak za korakom. Prvi cilj, ki smo si ga zadali, da imamo največjo ponudbo čajev v Sloveniji, je dosežen. Ob tem pa se vizija nanaša še na to, da postanemo tudi največja čajnica v Sloveniji in širši regiji. V Sloveniji imamo cilj, postaviti čajno hišo v vseh večjih mestih kot so Ljubljana, Maribor, Celje, Velenje, Novo Mesto, Koper in Nova Gorica. Širše v regiji pa ciljamo na čajne hiše na Hrvaškem, Madžarskem, v Avstriji, Nemčiji, Italiji, Romuniji ter nenazadnje tudi v državah bivše juge, predvsem Hrvaški, Srbiji in Bosni.

Že nekaj časa razvijamo idejo o tem, da bi ljubiteljem čaja ponudili naše prave čaje tudi v biološko razgradljivih filter vrečkah. V ta namen bi želeli razviti bio piramidno filter vrečko, v katero bi dodali naše vrhunske okuse čajev in tako približali čaje tudi tistim, ki jim priprava čajev vzame preveč časa in jih zato ne pijejo.

V prihodnosti, pa si želimo razviti okuse za hladno stiskane čaje, jih flaširati in ponuditi potrošnikom v Sloveniji. Hladno stiskane čaje danes ne ponuja v Sloveniji še nobeno podjetje, v svetu, pa je že nekaj uveljavljenih blagovnih znamk.

Vrednote

Hitrost in fleksibilnost

Znanje, sposobnost, inovativnost, delavnost in iznajdljivost, ki jih premoremo, nam omogočajo, da smo hitri. Naš cilj je biti prvi. Ne samo pri prodaji, temveč tudi pri odkrivanju novih potreb na trgih. To dosegamo z učinkovitim krajšanjem razvojnega procesa, hitrim pridobivanjem zastopstev za uveljavljene blagovne znamke, usklajeno in optimizirano dobavo, marketingom in distribucijo.

S hitro odzivnostjo in sposobnostjo prilagajanja obvladujemo ovire, ki nam jih postavljajo različne tržne in zakonodajne zahteve. Znamo se spoprijeti z vsakršnimi izzivi – ne glede na velikost in prizorišče projekta. S fleksibilnimi rešitvami znamo upravičiti pričakovanja partnerjev.

Partnerstvo in zaupanje

V skupini ZISHA gradimo dobre medsebojne odnose. Ti so temelj za spoštljiv odnos do naših partnerjev: kupcev, dobaviteljev, lastnikov in vseh, s katerimi živimo. Šele z dobrimi in odprtimi medčloveškimi odnosi je mogoče poslovno uspešnost združevati z našim temeljnim poslanstvom.

Kreativnost in učinkovitost

Edina prava pot k vrhunskim rezultatom je ustvarjanje takega vzdušja v podjetju, ki ljudi motivira za inovativnost in ustvarjalnost. Zato sodelavce spodbujamo, da spregovorijo o svojih idejah in jih, če so prave, tudi udejanjijo. Skupaj vedno znova iščemo nove poti za zadovoljstvo naših kupcev.

Naloge, ki nam jih narekujejo naša delovna mesta, opravljamo po svojih najboljših močeh. Stremimo k temu, da tisto, kar počnemo, opravimo najbolje, kar se da učinkovito in v čim krajšem času.

Čajeljubci v Zishi

Naši čajeljubci svetujejo kupcem v ZISHI pri izbiri čajev. V središču svetovanja je naš kupec. Odnosi z našimi kupci temeljijo na vzajemnem zaupanju, iskrenosti, zanesljivosti in profesionalnosti. Prav tako želimo zagotoviti, da naši zaposleni delajo z veseljem, spodbujamo samostojnost in profesionalnost, skozi nenehen proces izobraževanj pa svojim strankam nudimo več kot zgolj svetovanje o izdelkih.

Brezplačna poštnina

Bi se radi izognili stroškom poštnine? Izdelke vam dostavimo brezplačno ob nakupu nad 40eur.

Hitra dostava

Dostavna služba GLS, s katero sodelujemo, skrbi da vaša naročila pridejo do vas kar najhitreje.

14-dnevna garancija

Če z našimi izdelki ne boste zadovoljni, nam jih pošljite nazaj, mi pa vam vrnemo denar.

Možnosti plačevanja

Nudimo možnosti plačila po povzetju, po predračunu, s PayPalom in plačilnimi karticami.