0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Splošno

Zisha.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Zisha d.o.o., s sedežem na naslovu Nazorjeva ulica 12, 1000 Ljubljana, Slovenija (v nadaljevanju ponudnik). Ponudnik odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil v skladu z objavljenimi pogoji. Opisi čajev in navodila so le priporočilo in osnovne informacije. Pri zdravstvenih težavah se posvetujte z osebnim zdravnikom.

Registracija

Za uspešen nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna. V zaključnem delu naročila je potrebno vpisati podatke, ki jih ponudnik potrebuje za uspešno izvedbo naročila, plačilo in dostavo.

Dostopnost informacij

Zisha se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa in cene

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.

Ko kupec izbere željeni izdelek (pri čajih mora izbrati še količino, pri ostalih izdelkih ni treba), klikne na gumb "DODAJ V KOŠARICO". V razdelku Vaša košarica desno zgoraj na spletni strani lahko kupec preverja vse izdelke, ki jih je dodal v košarico.

Ko želi zaključiti nakup, klikne v razdelku "VAŠA KOŠARICA" gumb "NA BLAGAJNO", kjer lahko še enkrat preveri katere izdelke ima v košarici. Tu lahko tudi spreminja količine in po želji izdelek tudi odstrani iz košarice. Če ima kupec promocijsko kodo jo lahko vpiše v tem koraku.

Ko kupec preveri vse izdelke v košarici in ceno za plačilo, mora za zaključek nakupa klikniti na gumb "NA BLAGAJNO". V 3 jasno vidnih korakih mora izpolniti vsa polja za zaključek nakupa.

1) V prvem koraku vpiše podatke za račun (med katere sodijo ime, priimek oz. ime podjetja, naslov oz. sedež, telefonska ali mobilna številka in elektronska pošta.), odkljuka če je pravna oseba (če je fizična oseba je polje prazno) in izpolni, če je prejemnik na drugem naslovu kot plačnik.

2) V drugem koraku izbere dostavo in način plačila.

3) V tretjem koraku pa lahko še enkrat pregleda celotno košarico in za zaključek naročila klikne na gumb "ODDAJ NAROČILO". Če si želi spremeniti še kakšen izdelek lahko v vsakem trenutku klikne na razdelek "VAŠA KOŠARICA" in klikne na gumb "NA BLAGAJNO", kjer lahko spreminja količine in odstrani izdelke, ki jih želi odstraniti.

Naročnik takoj po oddaji naročila prejme elektronsko sporočilo, na e-poštni naslov, ki ga je vpisal ob nakupu in vsebuje potrditev prejema naročila ter predračun (če je označil plačilo po predračunu), ki ga lahko plača v 1 do 5 dneh (v primeru plačila po predračunu). Po plačilu predračuna ponudnik v primernem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje.

Naročnik poleg naročenega izdelka prejme tudi originalen račun, kot potrdilo o plačilu.

V kolikor ponudnik ugotovi, da oddanega naročila ne more izvesti, mora o tem pravočasno obvestiti naročnika (preko elektronske pošte, telefona ali SMS obvestila).

Kupoprodajna pogodba med Zisho in kupcem je v spletni trgovini www.zisha.si sklenjena v trenutku, ko Zisha kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Zisho kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Zishe.

Kode za popust

Koda za popust oz promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Zisha. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

- Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

- Na zaključku blagajne v okence ''imam promocijsko kodo'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''aktiviraj''.

- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

- Ko vpišete kode za popust, se vrednost koda za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Plačevanje in izdaja računa

Naročnik lahko izdelke plača na enega izmed sledečih načinov:

Plačilo po predračunu (UPN nalog): ko naročnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme predračun, kjer so vsi podatki za plačilo na račun podjetja Zisha d.o.o.

Plačilo po povzetju
: ko naročnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme obvestilo, kjer so izpisani vsi podatki o naročilu. Ponudnik naročilo ustrezno zapakira in preda dostavni službi (Pošta Slovenije ali GLS), paket pa označi z "odkupnino". Plačilo naročnik izvrši ob dostavi na izbrani naslov, z gotovino ali plačilnimi karticami, dostavni službi. 

Paypal: S Paypalom na račun podjetja Zisha d.o.o.

Plačilne kartice: S plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Visa, Mastercard, Amex, Diners, Maestro, preko podjetja Braintree (Division of Paypal)222 W Merchandise Mart Plaza, Suite 800, Chicago, IL 60654.

Zisha čajna hiša po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun skupaj z naročenimi izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. 

Dostava

Za dostavo izdelkov skrbijo podjetja:

POŠTA SLOVENIJE d.o.o.

GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o.

Stroški dostave in pakiranja v Sloveniji pri nakupu pod 30,00€ znašajo 4,00€. Stroški dostave pri nakupu nad 30,00€ pa so brezplačni. Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovini Zisha na Nazorjevi ulici 12 v Ljubljani. V tem primeru stroškov prevzema ni. Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

V primeru, če naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in sprožiti postopek reklamacije.

Cene

Cene, objavljene na spletni strani www.zisha.si veljajo na dan naročila. Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV (9,5% ali 22%). Za čaje se obračuna 9,5% davek na dodano vrednost, za skodelice, čajnike, čajne sete, šatulje, cedila, tea to go stekleničke in ostali pribor pa se obračuna 22% davek na dodano vrednost.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na (info@zisha.si), da odstopa od pogodbe ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe, da odstopa od pogodbe in podjetju na elektronski naslov (info@zisha.si) pošlje izpolnjeni obrazec ali pa ga pošlje preko navadne pošte in tako sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od nakupa čajev ni mogoč. Stroški vrnitve so na strani kupca. 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: ZISHA d.o.o., Nazorjeva ulica 12, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga in vračilo prevoznih stroškov, ki so nastali ob pošiljanju pri naročilu.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Pravica potrošnika glede stvarnih napak

Podjetje odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke, ki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, predračunov, računov, izdelkov, informativnega gradiva in obvestil o stanju naročila ter jih ne bo posredoval tretji osebi.

Podatke o naročilu bo ponudnik posredoval le v primeru izbire načina plačila, ki zahteva posredovanje podatkov o naročilu in naročniku, a izključno ponudniku storitve izbranega načina plačila, ki ima sklenjeno veljavno pogodbo s podjetjem Zisha d.o.o.

Varovanje osebnih podatkov

Zisha d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Zisha d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikom, ki so se registrirali ali opravili nakup: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča. Zisha d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabniki oziroma kupci.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

V primeru sprememb

Ponudnik se zavezuje, da bo zagotavljal ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani. V kolikor se zgodi, da se lastnosti artiklov, njihova cena, čas dobave ali količina zaloge spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe spremeniti podatkov, kupca pravočasno obvesti o teh spremembah in mu omogoči preklic naročila oz. naročilo drugega izdelka.

Reševanje sporov

Stranki bosta skušali vse spore reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Brezplačna poštnina

Bi se radi izognili stroškom poštnine? Izdelke vam dostavimo brezplačno ob nakupu nad 40eur.

Hitra dostava

Dostavna služba GLS, s katero sodelujemo, skrbi da vaša naročila pridejo do vas kar najhitreje.

14-dnevna garancija

Če z našimi izdelki ne boste zadovoljni, nam jih pošljite nazaj, mi pa vam vrnemo denar.

Možnosti plačevanja

Nudimo možnosti plačila po povzetju, po predračunu, s PayPalom in plačilnimi karticami.